Meillä kiinteistöstäsi huolehtii ammattitutkinnon suorittaneet ammattilaiset ja kehitämme toimintaamme jatkuvasti asiakkaita kuunnellen. Käytössämme on useita nykyaikaisia järjestelmiä, joiden avulla varmistamme palvelumme laadun ja kustannustehokkuuden. Tavoitteemme on muodostaa palvelukokonaisuus, jossa yhdistyvät sekä asukkaiden toivomukset että kohteen erityisvaatimukset esteettömyyteen, turvallisuuteen ja viihtyisyyteen. Olemme konseptoineet kiinteistöhuollon palvelut ainutlaatuisella tavalla valmiiksi, helposti valittaviksi kokonaisuuksiksi, joista löytyy varmasti sopiva vaihtoehto jokaisen kiinteistön kunnossapitoon.
Ota yhteyttä ja pyydä tarjous!
Asiakkaidemme käytössä on kiinteistöhuollon sähköiset työkalut, jotka helpottavat ja parantavat kommunikointia sekä tehostavat toimintaamme. Sähköisen huoltokirjan avulla myös asiakkaamme tietävät kuka tekee, mitä tekee ja missä.
Meille on tärkeää, että asiakaskohteissamme asuminen on vaivatonta ja sen vuoksi myös kehitämme sähköisiä palvelujamme aktiivisesti.
Lintulalta saat nyt myös turvapalveluita, jotka lisäävät kiinteistöissä asuvien tai niissä asioivien turvallisuutta sekä kiinteistön arvoa. Niillä täydennetään tarvittaessa huoltosopimuksen sisältöä.
Kotitalouksille on tarjolla esimerkiksi seuraavia Kodin Turvapalveluita:
Mikäli päivystyksen kautta tilattu työ osoittautuu kuuluvaksi huoneiston osakkaan tai vuokralaisen vastuulle, laskutetaan huoltomiehen päivystyskäynti oheisen hinnaston mukaisesti osakkaalta tai vuokralaiselta.
Oven avaukset suoritamme vain talon asukkaille ja pyydämme esittämään henkilötodistuksen. Oven avauksen voi maksaa vain käteis- tai korttimaksulla avauksen yhteydessä.
Hinnasto on voimassa alkaen 1.1.2020 ja hinnat sisältävät arvolisäveron 24 %.
Päivystyskäynti pe klo 15 - ma klo 07 välisenä aikana
Pe klo 15 - ma klo 07 välisenä aikana
Matkajängäntie 3, Salmenperä 4, Salmenperä 5, Vaaranlaita 2 A ja B, Vaaranlaita 6, Vaaranlaita 9 AB sekä CD. Oven avauksen suorittaa Lapsec Oy.